مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:202021-07-27اقتصادي

ثبت 4 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری 4 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم الله وثوقی صبح امروز در جلسه شورای اداری راهداری استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 4 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است که این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین تردد 4 ماه گذشته به ترتیب در محورهای اردبیل آستارا- اردبیل- نیر و اردبیل- مغان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه 5 درصد کل تردد استان مربوط به سرعت غیرمجاز است، تصریح کرد: میانگین سرعت متوسط استان در مدت یاد شده 71 کیلومتر بر ساعت است.

فعالیت 148 سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان وی از فعالیت 148 سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان داشت: هوشمندسازی جاده های استان از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است.

وثوقی از تلاش های شبانه روزی راهداران در اجرای طرح های راهداری قدردانی کرد و افزود: این طرح مهم  با 150 دستگاه ماشین آلات و 200 نفر نیروی راهداری در حال اجرا است و تا پایان مردادماه با قوت ادامه پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 4 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

ثبت 4 میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل