مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-27اقتصادي

به زودی عملیات اجرایی احداث ایستگاه راه آهن بیرجند آغاز می شود


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه احداث راه آهن به عنوان یکی از محورهای بزرگ توسعه استان می تواند به پیشرفت خراسان جنوبی و کشور کمک کند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان از قطعه 16 راه آهن بیرجند- یونسی بازدید کرد.

قطعه 16 راه آهن بیرجند- یونسی به طول 32 کیلومتر در بحث زیرسازی 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طول کل راه آهن بیرجند- یونسی 271 کیلومتر است که از این مقدار 90 کیلومتر در قالب 2 قطعه 58 کیلومتری از طرف ایستگاه یونسی و 32 کیلومتری نیز از طرف بیرجند در دست اجرا است.

حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی در این بازدید راه آهن را از پروژه های حیاتی و مهم استان و کشور دانست و اظهار داشت: این مهم سال های سال است که مورد مطالبه و انتظار مردم این خطه بوده است.

وی با بیان اینکه این پروژه به عنوان یکی از محورهای بزرگ توسعه استان می تواند به پیشرفت خراسان جنوبی و کشور کمک کند، بیان داشت: به جهت اهمیت این پروژه، اجرا و بهره برداری از آن مهم ترین دغدغه و هم و غم مدیران در استان و در سطح ملی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن در قطعات مختلف در حال اجرا است، گفت: پروژه در قطعات مختلف از چابهار در سیستان و بلوچستان تا یونسی در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی عملیات اجرایی احداث ایستگاه راه آهن بیرجند آغاز می شود

به زودی عملیات اجرایی احداث ایستگاه راه آهن بیرجند آغاز می شود