مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-27سياسي

رزمندگان پدافند هوایی اجازه هیچ تهدیدی احتمالی به دشمنان نمی دهد


ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: رزمندگان پدافند هوایی با تکیه بر قدرت خداوند و اطاعت از ولایت، ولایتمداری و با تلاش های شبانه روزی کلیه تحرکات را به شکل کامل رصد می کنند و اجازه هیچگونه تهدیدات احتمالی به متجاوزین را نخواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد صادقیان ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای والامقام سایت سوباشی اظهار کرد: مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک مهد پرورش و تربیت جوانان ولایتمدار و متخصص است که با الگوگیری و تأسی از شهدای والامقام آماده هرگونه مجاهدت و جانفشانی برای دفاع از حریم ایران اسلامی هستند.

وی  افزود: اقدامات خوب و ارزنده پدافند هوایی در راستای علیه السلام و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: در دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین پایگاه های مقابله با دشمنان سایت راداری سوباشی بود و پنجم مرداد سال 67 سالروز تجاوز دشمنان به سایت راداری سوباشی است که موجب شهادت 19 تن از رزمندگان و دلاورمردان شد که یادآور حماسه های بزرگ آنها است.

صادقیان اظهار داشت: حماسه سازی های رزمندگان در سایت سوباشی که موجب شکست های راهبردی دشمنان شد به وضوح نشان از مجاهدت و جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس دارد و امروز وظیفه داریم این حماسه های بزرگ را برای نسل جوان به خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان پدافند هوایی اجازه هیچ تهدیدی احتمالی به دشمنان نمی دهد

رزمندگان پدافند هوایی اجازه هیچ تهدیدی احتمالی به دشمنان نمی دهد