مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-27اقتصادي

طرح خرید دام مازاد عشایر در استان یزد آغاز شد


در راستای حمایت از بخش مولد و زحمت کش عشایر در شرایط سخت خشکسالی و بر اساس مجوز صادره از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور،طرح خرید دام مازاد و قابل کشتار عشایر تحت عنوان طرح خشکسالی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، نادر سلیم ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان این که حمایت همه جانبه از عشایر در اولویت اجرایی سازمان جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: در این راستا این اداره کل با اتخاذ تمهیدات لازم در جهت اجرای این طرح و همچنین هماهنگی با سایر ادارات و دستگاه های مرتبط و تشکیل و استقرار اکیپ های فنی و بهداشتی  در مناطق عشایری و کشتارگاه ها  مربوطه اقدام به خرید، حمل و کشتار دام های مازاد و قابل کشتار نموده  و براساس نظر کارگروه تنظیم بازار استان یا به صورت لاشه گرم به بازار عرضه می شود یا با بسته بندی؛  انجماد  و ذخیره سازی خواهد شد.

وی با بیان این که استان یزد به عنوان معین استانهای همجوار در اجرای این طرح انتخاب شده است افزود: اولین مجموعه  دام زنده  با حجم 250 راس دام مازاد  عشایر استان خراسان جنوبی در تاریخ 05/03 / 1400 در محل کشارگاه تحویل گردید.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد خاطرنشان کرد: این اداره کل طرح پرورش و پرواربندی امانی را نیز در دستور کار دارد که در صورت  وجود متقاضی  نسبت به عقد قرارداد در این زمینه اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خرید دام مازاد عشایر در استان یزد آغاز شد

طرح خرید دام مازاد عشایر در استان یزد آغاز شد