مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-27سياسي

فرمانده آجا در فارس: جهاد دانشگاهی پیشگام تعامل سازنده است


فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی با هویت اسلامی، برخوردار از منابع انسانی متعهد و کارآمد، - ایسنا/فارس فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی با هویت اسلامی، برخوردار از منابع انسانی متعهد و کارآمد، الهام بخش و موثر در کشور، پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ با تعامل سازنده در عرصه ملی و بین المللی است.

امیر ابوالقاسم رضایی سه شنبه 5 مرداد در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت به در پیش رو بودن سالروز تأسیس جهاددانشگاهی اشاره و اضافه کرد: جهاددانشگاهی مولود انقلاب اسلامی است که با تدابیر داهیانه امام راحل در همان اوایل انقلاب بنیان نهاده شد تا بتواند مسیر پیشرفت و توسعه کشور را در عرصه های علمی و فرهنگی هموار کند.

او افزود: با نگاهی به کارنامه 41 ساله جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف به خوبی می توانیم نقش مؤثر آن را در پیشرفت کشورمان مشاهده کنیم.

رضایی همچنین جهاددانشگاهی را نهادی الهام بخش در نواندیشی و پویایی علمی و فرهنگی در جهت نیل به خودباوری، خوداتکایی و تقویت هویت ایرانی ـ اسلامی و مؤثر در تشخیص چالش ها، مسائل و نیازهای علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور، ارائه راه حل های هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده آجا در فارس: جهاد دانشگاهی پیشگام تعامل سازنده است

فرمانده آجا در فارس: جهاد دانشگاهی پیشگام تعامل سازنده است