مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-27سياسي

نقش حوزه های علمیه و طلاب برای عموم مردم تبیین شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نقش و جایگاه حوزه های علمیه و سختی هایی که طلاب در مسیر کسب علم تحمل می کنند برای عموم مردم تبیین شود .

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نقش و جایگاه حوزه های علمیه و سختی هایی که طلاب در مسیر کسب علم تحمل می کنند برای عموم مردم تبیین شود .

عبدالکریم جمیری در حاشیه بازدید از از پروژه های عمرانی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه حوزه های علمیه اظهار کرد: نقطه آغازین همه افتخارات امروز در جهان اسلام، به ویژه این نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر ایمان و اعتقاد مردم شکل پیدا کرده، حوزه های علمیه بوده اند.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی و اسلام عزیز در عالم نقش آفرینی می کند و تاثیرگذاری دارد، این نظام برخواسته از فرهنگی دینی و اعتقادی که حوزه های علمیه مروج آن بوده اند امروز بر دل ها حکومت می کند و نقش خود را در معادلات بین المللی در منطقه و فرا منطقه ایفا می کند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام عزیز ما در همین حوزه ها پرورش پیدا کرده اند و همواره این علما بوده اند که از اسلام عزیز حفاظت کرده اند و به نسل های بعد رسانده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش حوزه های علمیه و طلاب برای عموم مردم تبیین شود

نقش حوزه های علمیه و طلاب برای عموم مردم تبیین شود