مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-27پزشكي

قبل و بعد از واکسن کرونا چه کنیم؟


اگر نوبت واکسیناسیون شما فرا رسیده است قبل از اینکه علیه ویروس کرونا با واکسن کووید 19 واکسینه شوید باید کارهایی انجام دهید؛ برای آگاهی از روند واکسیناسیون و نکاتی درباره کارهایی که باید قبل و بعد از واکسن زدن انجام دهید این مطلب را بخوانید.

- ایسنا/قزوین اگر نوبت واکسیناسیون شما فرا رسیده است قبل از اینکه علیه ویروس کرونا با واکسن کووید 19 واکسینه شوید باید کارهایی انجام دهید؛ برای آگاهی از روند واکسیناسیون و نکاتی درباره کارهایی که باید قبل و بعد از واکسن زدن انجام دهید این مطلب را بخوانید.

قبل از تزریق واکسن کرونا باید چه کار کنیم؟ گرسنه و تشنه نباشید، شب قبل از واکسیناسیون، خوب بخوابید، به میزان کافی آب، مایعات و غذا بنوشید تا در روز واکسیناسیون حال خوبی داشته باشید.

لباس مناسب بپوشید، واکسن به قسمت بالای بازو تزریق می شود بنابراین لباسی بر تن داشته باشید که برای تزریق واکسن مناسب باشد.

مصرف داروی خود را قطع نکنید، مصرف داروهایی مانند تیرویید، دیابت و فشارخون را که همیشه مصرف می کنید را قطع نکنید و با پزشک در خصوص بیماری خود صحبت کنید.

اگر داروهای سرکوب کننده ایمنی مانند کورتون با دز بالا یا داروهای شیمی درمانی مصرف می کنید لازم است قبل از تزریق واکسن با پزشک خود مشورت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل و بعد از واکسن کرونا چه کنیم؟

قبل و بعد از واکسن کرونا چه کنیم؟