مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-27اقتصادي

10 مرداد آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی


مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر در استان تا تاریخ 10 مرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم شادمهر با تشریح فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر، اظهار کرد: رویداد ملی جشنواره کارآفرینان برتر با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود.

وی افزود: مهم ترین ویژگی های جشنواره کارآفرینان برتر استفاده از شاخص های به روز و کاملاً علمی - تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و همچنین صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات و همکاری با متخصصین حوزه های مختلف در سراسر کشور جهت امور مربوط به داوری است.

شادمهر ادامه داد: در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر امسال بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

مدیر امور اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار البرز یاد آور شد: کارآفرینان استان به منظور شرکت در چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر می توانند جهت ثبت نام تا 10 مرداد 1400 به سامانه جشنواره کارآفرینان برت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مرداد آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی

10 مرداد آخرین مهلت ثبت نام کارآفرینان البرزی