مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:052021-07-27دانش

جهاد دانشگاهی مظهر امید آفرینی در جامعه است


رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به حرکت جهاد دانشگاهی در جهت رفع نیازهای کشور گفت: جهاد دانشگاهی مظهر امید آفرینی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رستمی صبح سه شنبه در تشریح مهم ترین دستاوردهای مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم گفت: جهاد دانشگاهی مظهر امیدآفرینی در جامعه است و مسیر فعالیت های خود را در جهت رفع نیازهای کشور با اتکا به خود و ایجاد امیدآفرینی در جامعه طی کرده است، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم نیز در راستای همین هدف و همچنین ماهیت دانشگاه علمی و کاربردی از دو بخش علمی و کاربردی تمام توان خود را به کار گرفته است که حس امید به آینده را در بین دانشجویان خود ایجاد کند.

امکان رسیدن به درآمد و شغل پایدار با تحصیل در این دانشگاه یکی از مهمترین دستاوردهای شاخص این مرکز است، این مهم با وارد شدن این مرکز به فعالیت های اجتماعی، بازار کار، ارتباط مستمر با صنعت مرتبط و.

به دست آمده است.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم افزود: هم اکنون این مرکز با حدود 20 مجموعه تفاهم نامه معرفی نیروی تکنسین و تخصصی امضا کرده است و 3 پروژه استانی را در دستور کار خود دارد که از ظرفیت اساتید و دانشجویان در این بخش ها استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی مظهر امید آفرینی در جامعه است

جهاد دانشگاهی مظهر امید آفرینی در جامعه است