مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:402021-07-27پزشكي

رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان واکسن دریافت می کنند


شهردار زنجان با تاکید بر واکسیناسیون همه رانندگان تاکسی و اتوبوس در زنجان، گفت: اسامی همه افراد فعال در این حوزه به دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال شده است.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان با تاکید بر واکسیناسیون همه رانندگان تاکسی و اتوبوس در زنجان، گفت: اسامی همه افراد فعال در این حوزه به دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال شده است.

حبیب الله ملایی یگانه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رانندگان جزو اقشار آسیب پذیر در مقابل ویروس کرونا هستند؛ چراکه تعامل آن ها با اقشار مختلف جامعه، امکان ابتلا به بیماری را افزایش داده است.

به همین خاطر این افراد باید هرچه سریع تر واکسن دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 2000 راننده در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند، افزود: البته نیروهای خدمات شهری نیز که تعداد بالایی را شامل می شوند، به خاطر نوع شغل در معرض بیماری هستند ولی فعلاً در این رابطه تصمیمی اتخاذ نشده و در شرایط فعلی به دنبال واکسیناسیون رانندگان هستیم که امیدواریم به زودی این اتفاق رخ دهد.

شهردار زنجان، در ادامه به واکسیناسیون 200 نفر از کارگران خدمات شهری شهرداری زنجان طی ماه های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد تنها بخشی از 700 نیروی خدمات شهری است که به خاطر نوع کار خود در معرض آسیب هستند و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان واکسن دریافت می کنند

رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان واکسن دریافت می کنند