مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-27سياسي

پس گیری اموال شهرداری نهاوند از فرصت طلبان


طی مدت سه سال گذشته پای فرصت طلبان از شهرداری قطع و املاک شهرداری از متصرفان پس گرفته شده است و این کار همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تحریم ها بدون حاشیه کار کردیم، کارهای زیربنایی بزرگی را انجام دادیم و با وجود اجرای پروژه های بزرگ، تنها برای 3 پروژه بزرگ در شهرستان افتتاحیه برگزار کردیم.

شهردار نهاوند گفت: در حال حاضر هم در حال اجرای اقدامات و برنامه های دیگر هستیم و کار را تعطیل نکرده ایم و تا آخرین روز به تعهد و مسولیتم برای خدمت به مردم در شهرستان نهاوند ادامه خواهم داد.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته عملکرد و میزان مالی در شهرداری نهاوند مثبت بوده و در یک جایگاه بالایی قرار گرفته است، افزود: از زمانی که من تصدی مدیریت شهری نهاوند را برعهده گرفتم میزان بدهی شهرداری، 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بود، که با بدهی محکومیت 6 میلیارد و 500 میلیون تومانی ساختمان دخانیات، این بدهی نزدیک به 11 میلیارد تومان رسید.

حسین پور گفت: شهرداری نهاوند در حال حاضر 9 میلیارد و 300 میلیون تومان بدهی دارد که 2 میلیارد و800 میلیون تومان طلب از ادارات و نهادها است و 6 میلیارد و 500 میلیون تومان آن هم طلب پیمانکاران و افراد حقیقی و حقوقی است.

وی افزود: مجوز فروش 7 دستگاه ماشین آلات که در زمان شهردار سابق با اوراق خریداری و در انبار شهرداری بلا استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس گیری اموال شهرداری نهاوند از فرصت طلبان

پس گیری اموال شهرداری نهاوند از فرصت طلبان