مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-27سياسي

برنامه های بنیاد مهدویت آذربایجان غربی برای عید غدیرخم


مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان غربی گفت: با توجه به تاکیدی که در بحث اطعام در روز غدیر صورت گرفته بنا داریم در زمینه اطعام ایتام غذای آماده و بسته بندی شده به ایتام اهدا کنیم.

- رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بنیاد مهدویت آذربایجان غربی در کنار بقیه مجموعه هایی که در بحث غدیر و گرامیداشت جشن های غدیر فعالیت می کنند وظیفه خود می داند که به مسئله غدیر بپردازد.

وی تصریح کرد: همچنان که جریان مهدویت بدون جریان غدیر قابل تصور نیست، جریان غدیر بدون جریان مهدویت قابل تصور نیست و اگر پیام قرآن این است که پیامبر و دین پیامبر باید جهانی شود  وهمه عالم را بگیرد و این جهانی شدن اسلام با ظهور منجی اتفاق خواهد افتاد و با آمدن مهدی(عج) که همه ادیان وعدش داده اند، اسلام جهانی خواهد شد.

 مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان غربی افزود: برای اینکه در این مسیر درست جریان اسلام حرکت بکند و به آن مرحله  جهانی شدن برسد، قطعا غدیر یک نقطعه عطفی است در تاریخ اسلام که مسیر درست را نشان می دهد.

میرزایی افزود: راه رسیدن به مهدویت و حرکت در مسیر مهدویت همان جریانی است که در روز غدیر ترسیم می شود و مسیری است که پیامبر (ص) در روز غدیر نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بنیاد مهدویت آذربایجان غربی برای عید غدیرخم

برنامه های بنیاد مهدویت آذربایجان غربی برای عید غدیرخم