مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-27سياسي

نماینده اهواز: مشکلات خوزستان نتیجه انتصابات وزیر کشور در استان است


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از ضعف نظارت وزیر کشور بر استانداری ها و مدیریت شهری در نقاط مختلف کشور، تاکید کرد: مشکلات خوزستان نتیجه انتصابات وزیر کشور در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو هیات رییسه مجلس، در جلسه علنی امروز و در طرح سوال ملی خود و 72 نماینده دیگر از اداره می شوند.

استانداران و فرمانداران بعد از آسیب حوادث به مردم، می گویند اختیارات نداشتیم! وی خطاب به وزیر کشور ادامه داد: مجلس، اعتباراتی را برای حل مشکلات استان ها در بودجه اختصاص داده اما متأسفانه استانداران و فرمانداران اقدامات لازم را انجام نداده اند و تنها بعد از بروز بحران و آسیب روحی و جسمی مردم اعلام می کنند که اختیار نداشته ایم! چرا شما در 8 سال دوره وزارت خود از ظرفیت مجلس استفاده نکردید؟ حتی به آیین نامه ابلاغی خودتان برای انتصاب شهرداران هم توجهی نداشتید.

عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی در شهرهای بالای 200 هزار نفر، دولت اعلام کرده که فرد مورد نظر باید حداقل 9 سال سابقه مدیریت ارشد مانند استانداری و فرمانداری و حداقل دارای مدرک فوق لیسانس باشد اما آقای رحمانی فضلی شخصی را با مدرک دیپلم به مدت دو سال به عنوان معاون فرهنگی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اهواز: مشکلات خوزستان نتیجه انتصابات وزیر کشور در استان است

نماینده اهواز: مشکلات خوزستان نتیجه انتصابات وزیر کشور در استان است