مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-27سياسي

عباسی: جهاددانشگاهی تاکنون مسائل زیادی را حل کرده است/استفاده بیشتر از این ظرفیت


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی تاکنون بسیاری از مسائل کشور را حل کرده است، تاکید کرد که ارتقای این نهاد باید بر مبانی حل مسائل و مشکلات کشور باشد و البته این فرصت را نباید از جامعه علمی هم بگیریم.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاددانشگاهی تاکنون بسیاری از مسائل کشور را حل کرده است، تاکید کرد که ارتقای این نهاد باید بر مبانی حل مسائل و مشکلات کشور باشد و البته این فرصت را نباید از جامعه علمی هم بگیریم.

فریدون عباسی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، بیان کرد: تاسیس جهاددانشگاهی به بعد از انقلاب فرهنگی که دانشگاه ها تعطیل شد، بر می گردد، در آن مقطع مواجه با دانشجویانی شدیم که سر کلاس نمی رفتند و غالب شدن جو سیاسی در دانشگاه ها منجر به فاصله گرفتن از حالت علمی شده بود.

نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سازماندهی ها ابتدا به مسائل فرهنگی مربوط می شد و اگرچه دانشگاه هم تجربه لازم را نداشت اما همه علاقمند بودند که در این حوزه کار کنند و پس از گذشت مدتی از این مهم، بحث های تخصصی تر مطرح و این سازماندهی منجر به تشکیل جهاد دانشگاهی شد؛ تاسیس این نهاد مصادف با آغاز جنگ تحمیلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: جهاددانشگاهی تاکنون مسائل زیادی را حل کرده است/استفاده بیشتر از این ظرفیت

عباسی: جهاددانشگاهی تاکنون مسائل زیادی را حل کرده است/استفاده بیشتر از این ظرفیت