مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:402021-07-27ورزشي

تحلیل صالحی امیری از شرایط کاروان ورزش ایران/ به آینده امیدواریم


رییس کمیته ملی المپیک بالا بودن انتظارات از کاروان المپیک را منع کرد و گفت: توقعات از عملکرد ورزشکاران ایران باید بر اساس ظرفیت رقبا و توانمندی ورزشکارانمان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به توکیو، سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک که از ابتدای کار کاروان ورزش ایران در بازی های المپیک از نزدیک شاهد عملکرد ملی پوشان ایران است، تاکید دارد که نباید انتظارات از ورزشکاران این کاروان را افزایش دهیم.

وی به دو موضوع مطرح توسط خبرنگار اعزامی مهر به توکیو مبنی بر اینکه تکواندوکاران بر خلاف ادوار گذشته المپیک نتیجه نگرفتند و برخلاف تعبیری که در مورد پدیده شدن شمشیربازان داشتید آنها نتوانستند در بخش انفرادی نتیجه بگیرند پاسخ مستقیم نداد و تحلیل های دقیق را به بعد از المپیک و پایان کار کاروان موکول کرد اما در عین حال تاکید کرد که این کاروان طی روزهای گذشته فراز و فرودهای زیادی داشته است.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر در توکیو گفت: در این دوره بازی ها و تا به امروز تیراندازی با مدال طلایی که توسط جواد فروغی به دست آمد به اوج رسید برخلاف تکواندو که نتیجه نگرفت یا شمشیربازی که آغاز خوبی داشت اما در ادامه نه! وی با تاکید بر اینکه در قایقرانی عملکرد نماینده ایران (نازنین ملایی) با رکوردی که به ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل صالحی امیری از شرایط کاروان ورزش ایران/ به آینده امیدواریم

تحلیل صالحی امیری از شرایط کاروان ورزش ایران/ به آینده امیدواریم