مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-27سياسي

فضای مجازی با نظارت هوشمندانه به یک حرکت جریان ساز مطلوب در جامعه تبدیل شود


فضای مجازی می تواند با نظارت هوشمندانه به یک حرکت جریان ساز مطلوب در جامعه تبدیل شود و دست یابی به چنین ظرفیتی نیازمند آموزش و کنترل مدیران فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، حجت الاسلام عابدین رستمی صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: تنها چهار خبرنگار فعال و رسمی در قروه فعالیت دارند و ضرورت دارد بی نظمی های فضای مجازی در قروه توسط دستگاه های متولی مانند پلیس فتا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساماندهی شود.

وی در ادامه افزود: انصاف در نقد و پیگیری باید رعایت شود و این مهم نیازمند آموزش و کسب دانش رسانه ای است که ضرورت دارد فعالان این حوزه آموزش های لازم را کسب کنند.

امام جمعه قروه گفت: ضرورت دارد در تمام ادارات فریضه نماز اقامه شود و فعالیت های فرهنگی در این زمینه در دستور کار قرار گیرد.

ی اذعان داشت: در زمینه ساماندهی فعالان فضای مجازی و آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری برنامه های توجیهی مطلوبی با استفاده از تذکر لسانی در سطح شهرستان قروه انجام شده است و به نوعی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اجرا شده است.

امام جمعه قروه در ادامه تصریح کرد: فضای مجازی می تواند با نظارت هوشمندانه به یک حرکت جریان ساز مطلوب در جامعه تبدیل شود و دست یابی به چنین ظرفیتی نیازمند آموزش و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی با نظارت هوشمندانه به یک حرکت جریان ساز مطلوب در جامعه تبدیل شود

فضای مجازی با نظارت هوشمندانه به یک حرکت جریان ساز مطلوب در جامعه تبدیل شود