مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:152021-07-27سياسي

آخرین وضعیت خسارات سیل در چالدران


27 روستا از سیل روز گذشته در این شهرستان آسیب دیدند که یک دهنه پل تخریب شده که مسیر انحرافی موقتی برای ارتباط چالدران با شهرستان های همجوار جایگزین شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: 27 روستا از سیل روز گذشته در این شهرستان آسیب دیدند که یک دهنه پل تخریب شده که مسیر انحرافی موقتی برای ارتباط چالدران با شهرستان های همجوار جایگزین شده است.

چ حسن محمدزاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در پی سیل شدید جاری شده در این شهرستان و تخریب پل و راه ارتباطی چالدران با شهرستان های همجوار بلافاصله نیروهای امدادی و ارزیابی به محل حادثه دیده اعزام شدند که یک مسیر انحرافی جهت ادامه تردد ها برپا شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه متاسفانه به دنبال سیل رخ داده یک دهنه از این پل تخریب کامل شده است، افزود: این سیل دو مصدوم سرپایی داشت که بلافاصله به مراکز درمانی جهت بررسی های بیشتر اعزام شدند که در حال حاضر حال مساعدی دارند.

فرماندار چالدران با تاکید بر این که برق دو روستا در پی این سیل قطع شده بود، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی اداره برق از شب گذشته برق یک روستا وصل و یک روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد تحت تاثیر قرار گرفتن 27 روستای چالدران از این سیل هستیم، افزود: 2 روستای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خسارات سیل در چالدران

آخرین وضعیت خسارات سیل در چالدران