مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-27پزشكي

استمداد از نیروهای داوطلب برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در جنوب کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ابراز تاثر از آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در جنوب کرمان، همکاری داوطلبان حوزه بهداشت و درمان را برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون خواستار شد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ابراز تاثر از آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در جنوب کرمان، همکاری داوطلبان حوزه بهداشت و درمان را برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون خواستار شد.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با ایسنا ضمن تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در جنوب کرمان اظهار کرد: بیش از دو ماه درگیر موج پنجم کرونا هستیم و 70 درصد فوتی های ناشی از کرونا در منطقه طی سه ماه اخیر اتفاق افتاده است.

وی ضمن ابراز تاسف از مرگ تعدادی از بیماران کرونایی در جنوب کرمان افزود: با توجه به جنس بیماری آماری از فوت بیماران مبتلا به کرونا را داشتیم که این باعث تأسف است و مردم باید برای حفظ جان خود و اطرافیانشان بیش از پیش نکات بهداشتی را رعایت کنند.

مکارم با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم برای عبور کم عارضه تر از موج حاکم بر منطقه جنوب کرمان تصریح کرد: رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی دست ها و استفاده از ماسک همچنان پابرجا است و به اجبار باید شیوه زندگی را تغییر دهیم؛ تجمع در مراسم عزا و عروسی و مهمانی ها باید حذف شود و تبریک و تسلیت ها به فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمداد از نیروهای داوطلب برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در جنوب کرمان

استمداد از نیروهای داوطلب برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون در جنوب کرمان