مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-27ورزشي

کم تحرکی خوزستانی ها از میانگین ملی بیشتر است


رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: خوزستان جزو استان هایی است که میانگین کم تحرکی آن از میانگین ملی بیشتر است و خوزستان جزو استان های کم تحرک کشور است.

- ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: خوزستان جزو استان هایی است که میانگین کم تحرکی آن از میانگین ملی بیشتر است و خوزستان جزو استان های کم تحرک کشور است.

افشین ملایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: زندگی ماشینی مردم، کم تحرکی را به ارمغان آورده است و خوزستان نیز جزو استان هایی است که میانگین کم تحرکی آن از میانگین ملی بیشتر است و خوزستان جزو استان های کم تحرک کشور است.

علی رغم تلاش های خوبی که در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سایر دستگاه های این استان انجام شده است اما آمار نشان می دهد که باید کارهای جدی تری برای توسعه ورزش همگانی انجام شود.

وی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی نیز متناسب با ماموریتی که در دستور کار خود قرار داد، در تلاش است که با استفاده از ظرفیت های ملی و بین بخشی، امکان استفاده مردم از فعالیت های ورزشی فراهم شود.

ضمن این تمام اقشار موانع متفاوتی برای مشارکت در فعالیت های ورزشی دارند و اصلی ترین وظیفه حاکمیت و دولت بر اساس اصل سوم قانون اساسی این است که موانع را شناسایی و آن ها را کاهش دهد تا مردم با امکانات بیشتری به ورزش همگانی بپردازند و سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم تحرکی خوزستانی ها از میانگین ملی بیشتر است

کم تحرکی خوزستانی ها از میانگین ملی بیشتر است