مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 01:552021-07-26سياسي

دهمرده: باید با مقصران مشکلات پیش آمده برای خوزستان برخورد جدی شود


باید با عوامل و مقصران مشکلات پیش آمده در استان خوزستان برخورد جدی شود چرا که کوتاهی ها و قصور آنها باعث ایجاد مشکل برای مردم و ایجاد هزینه برای نظام شده است.

- حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات پیش آمده برای استان خوزستان در حوزه آب، گفت: متأسفانه اینجور مسائل توسط مسئولان پیش بینی و پیشگیری نمی شود و عدم پیشگیری ها باعث می شود ما چند برابر هزینه پیش بینی و پیشگیری در حوزه جبران خسارات پرداخت کنیم.

وی افزود: مشکل آب خوزستان موضوع امروز و دیروز نیست بلکه از سال های قبل مطرح بود و قابل پیش بینی بوده است و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز مشکل پیش بینی نشده است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل آب خوزستان را نمی توان به گردن عناصر خارجی انداخت چرا که برخی عناصر داخلی و بعضی از مسئولان مسبب و مقصر در این موضوع هستند و باید با آنها برخورد شود.

دهمرده خاطرنشان کرد: مشکل دیگر اینجا است که متأسفانه در کشور با مسببان و مقصران اینگونه مشکلات برخوردی نمی شود که اگر این کار انجام شود برای مدیران بعدی نیز درس عبرت خواهد شد تا ادامه مسیر اشتباه این مدیران را نروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمرده: باید با مقصران مشکلات پیش آمده برای خوزستان برخورد جدی شود

دهمرده: باید با مقصران مشکلات پیش آمده برای خوزستان برخورد جدی شود