مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 20:102021-07-26اجتماعي

کرونا، خانه های بازی اهواز را نیمه تعطیل کرده است


رییس اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به فعالیت 60 خانه بازی و فرآموز، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا برخی از این خانه ها به دلیل مراجعه نکردن کودکان تعطیل و یا به صورت موقت از ادامه فعالیت منصرف شده اند.

- نادر کرم زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرداری اهواز از سال 96 در کنار سایر نهادهای تربیتی از جمله آموزش و پرورش و خانواده در راستای رشد و پرورش همه جانبه جسمانی- حرکتی، رشد زبان و بیان منطقی، رشد شناختی، عقلانی، رشد عاطفی - اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت با بازی های سالم و رشد خلاقیت کودکان در محیط تربیتی، پرورشی و تفریحی مناسب گام مؤثری برداشت و با تنظیم لایحه مناسب برای متقاضیان فعالیت خانه های بازی و فرآموز اقدام به صدور مجوز کرد.

وی افزود: خانه های بازی و فرآموز با هدف ایجاد زمینه مناسب جهت پرورش ابعاد مختلف رشد کودک از لحاظ عاطفی، جسمی، حرکتی و شناختی، خلاقیت و مشارکت های اجتماعی و آموزش مفاهیم ایثار و همکاری و آموزش مهارت های زندگی، ارتقای توانایی کودکان در برابر ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی برای کودکان سه تا هشت سال دایر شده اند.

رییس اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز گفت: از ابتدای فعالیت خانه های بازی تحت نظارت شهرداری تاکنون مجوز فعالیت حدود 60 خانه بازی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، خانه های بازی اهواز را نیمه تعطیل کرده است

کرونا، خانه های بازی اهواز را نیمه تعطیل کرده است