مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 20:002021-07-26اجتماعي

جهش تحصیلی را توصیه نمی کنیم


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه جهش تحصیلی را به هیچ عنوان به دانش آموزان توصیه نمی کنیم، گفت: با توجه به اینکه آموزش به صورت مجازی است، - ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه جهش تحصیلی را به هیچ عنوان به دانش آموزان توصیه نمی کنیم، گفت: با توجه به اینکه آموزش به صورت مجازی است، توصیه نمی شود که والدین برای جهش تحصیلی فرزندان خود اقدام کنند، چراکه بدون شک تحصیل در دو پایه به صورت همزمان باعث وارد شدن فشار به دانش آموز می شود.

علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته با وجود اینکه آموزش مجازی بود، استقبال بسیار خوبی از جهش تحصیلی شده بود و امسال نیز پیش بینی می شود حدود 700 دانش آموز در استان خوزستان برای جهش تحصیلی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جهش تحصیلی را به هیچ عنوان به دانش آموزان توصیه نمی کنیم، افزود: با توجه به اینکه آموزش به صورت مجازی است، توصیه نمی شود که والدین برای جهش تحصیلی فرزندان خود اقدام کنند چراکه بدون شک تحصیل دو پایه در یک سال باعث وارد شدن فشار به دانش آموز می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با تاکید بر طی کردن روال عادی آموزش، تصریح کرد: توصیه می شود که دانش آموزان روال عادی گذراندن پایه های تحصیلی را طی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تحصیلی را توصیه نمی کنیم

جهش تحصیلی را توصیه نمی کنیم