مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 19:252021-07-26ورزشي

رونق ورزش دره نوردی در گناباد


دره نوردی از ورزش های مفرح و هیجان انگیز است که در سال های اخیر توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده و دره نوردان گنابادی تاکنون موفق به پیمایش دره های زیادی در سطح کشور شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیأت کوهنوردی گناباد گفت: دره نوردی از ورزش های مفرح و هیجان انگیز است که در سال های اخیر توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده و دره نوردان گنابادی تاکنون موفق به پیمایش دره های زیادی در سطح کشور شده اند.

همه گیری کرونا در سال های اخیر فعالیت در بسیاری از رشته های ورزشی را تحت الشعاع خود قرار داد و در بسیاری موارد، اکثر رشته های ورزشی که در فضاهای بسته و سالن ها انجام می شدند، تعطیل شد و همین امر باعث شد بسیاری از افراد به ورزش هایی که در فضای باز و در طبیعت انجام می شوند، روی آورند که از جمله این رشته های ورزشی می توان به ورزش های مفرح کوه نوردی و رشته های مرتبط با آن از جمله صخره نوردی و دره نوردی اشاره کرد.

شهرستان گناباد از آغاز شیوع بیماری کرونا، روزهای زیادی در وضعیت قرمز و نارنجی بوده است و محدودیت های مرتبط با این وضعیت ها، فعالیت در بسیاری از رشته های ورزشی را تحت تأثیر قرار داده و محدود کرد اما استقبال ورزشکاران گنابادی در یکی دو سال اخیر از رشته کوه نوردی و دره نوردی بسیار چشمگیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق ورزش دره نوردی در گناباد

رونق ورزش دره نوردی در گناباد