مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 19:052021-07-26سياسي

تقدیر از حسین انفرادی به پاس 25 سال تلاش در عرصه سرود انقلابی


دومین نشست «عصر فرهنگی انقلاب اسلامی» با حضور رییس حوزه هنری خراسان رضوی و تقدیر از حسین انفرادی به پاس 25 سال تلاش این هنرمند در عرصه سرودهای انقلابی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دومین نشست عصر فرهنگی انقلاب اسلامی عصر روز گذشته در دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی با حضور مجید عسکری، رییس اجرا می کردند، خاطرنشان کرد: سرودهای قبل از انقلاب به دلیل اینکه مردم آن ها را اجرا می کردند فراگیر شد و با جامعه ارتباط برقرار کرد، اما بعد از انقلاب سرودها برای مردم اجرا می شد و به دلیل سیاست های اشتباه سرود از بدنه اجتماع گرفته و ویترینی شد.

وی افزود: وقتی نگاه عمومی و مردمی به سرود نداریم محتوا کم می شود و این ها آسیب هایی است که برای برگشت آن باید اتفاقاتی بیافتد و دوستان انقلابی باید به سمت طرح ها و ایده های جریان ساز و ادامه دار بروند.

موسیقی و سرود باید بازخوانی شود در ادامه رییس حوزه هنری خراسان رضوی نیز بیان کرد: به بحث های تخصصی در گونه های هنری نیازمندیم که این موارد تنها در رسانه شکل می گیرد چرا که در رسانه مباحث پخته تر می شود و هنرمندانی که می آیند، می توانند حرف های جدی تری را بزنند.

مجید عسکری با بیان اینکه اگر رسانه ها در مباحث هنری پای کار نیایند اشکالات حل نمی شود، ادامه داد: تقدیر از هنرمندان باید بهانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از حسین انفرادی به پاس 25 سال تلاش در عرصه سرود انقلابی

تقدیر از حسین انفرادی به پاس 25 سال تلاش در عرصه سرود انقلابی