مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 18:452021-07-26سياسي

برنامه ویژه ای که بچه ها در روز عید سعید غدیر دارند!


دانش آموزان همزمان با عید سعید غدیر و در هفته امامت و ولایت، باران نشاط و همدلی را در پویش «میزبانی به توان یک میلیون» به محله های سراسر کشور خواهند برد.

- اما پویش میزبانی به توان میلیون چه پویشی است؟ وحید عظیمی دبیر پویش میزبانی به توان میلیون گفت: دانش آموزان همزمان با عید سعید غدیر و در هفته امامت و ولایت، باران نشاط و همدلی را در پویش میزبانی به توان یک میلیون به محله های سراسر کشور خواهند برد.

وی، هدف از اجرای این پویش ها را ترویج نشاط و شادی و روحیه همدلانه در جامعه از طریق مناسک سازی غدیر بر اساس سیره عملی و نظری اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: این طرح از طریق نقش سپاری به دانش آموزان است که  همزمان با  عید غدیر با حضور دانش آموزان سراسر کشور و با همکاری مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) و دیگر مجموعه های فرهنگی برگزار می شود.

وی با تأکید بر طراحی پویش های غدیر بر اساس احادیث و سیره عملی اهل بیت(ع) اظهار داشت: این پویش بر اساس حدیثی از امام صادق (ع) که می فرمایند غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد ، طراحی و نامگذاری شده است و در قالب مواسات و با یک مشارکت همگانی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ویژه ای که بچه ها در روز عید سعید غدیر دارند!

برنامه ویژه ای که بچه ها در روز عید سعید غدیر دارند!