مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 18:402021-07-26اقتصادي

برای پیشگیری از تنش آبی به همراهی آگاهانه مردم نیازمندیم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ما کشور کم آبی هستیم در سال جاری حجم بارندگی کمتر از نصف بوده به طوری که همه رودخانه ها خشک شده اند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ما کشور کم آبی هستیم در سال جاری حجم بارندگی کمتر از نصف بوده به طوری که همه رودخانه ها خشک شده اند.

حمیدرضا کرم وند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با روش های خیلی ساده می توانیم از قطع آب جلوگیری کنیم، به عنوان مثال هنگام ظرف شستن بانوان ما باید از باز گذاشتن و یکسره کردن شیر آب خودداری کنند، برای استحمام لازم نیست که شیر آب باز باشد، مغازه داران برای شستشوی پیاده رو نباید از شیلنگ آب استفاده کنند و به طور مکرر دیده شده که بعضی از مغازه داران شیلنگ آب باز شده را برای ساعت های طولانی در جوی آب رها می کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به استفاده غیر مجاز برخی از مشترکین درروستاها از انشعاب غیر مجاز، گفت: در برخی از روستاها دیده شده که بعضی افراد به شبکه و خطوط انتقال آب خسارت وارد کرده و آب شرب روستا را برای آبیاری مزارع کشاورزی و باغات خود می برند و یا انشعاباتی که بر روی آن ها کنتور نصب نشده است این موارد مصارف غیرمجاز داشته و در صورت مشاهده جریمه شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیشگیری از تنش آبی به همراهی آگاهانه مردم نیازمندیم

برای پیشگیری از تنش آبی به همراهی آگاهانه مردم نیازمندیم