مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 18:202021-07-26اقتصادي

از هشدار گرانی برنج خارجی در فصل ممنوعیت واردات تا مرغ 40 هزار تومانی


از حدود یک ماه گذشته تاکنون قیمت هر کیسه 10 کیلویی برنج ایرانی از 210 هزار تومان به 290 هزار تومان رسیده است.

- ایسنا/خوزستان دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: از حدود یک ماه گذشته تاکنون قیمت هر کیسه 10 کیلویی برنج ایرانی از 210 هزار تومان به 290 هزار تومان رسیده است.

ابوالقاسم کوره چینی در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که شامگاه چهارم مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های انجام شده، وضعیت بازار و کالای اساسی موجود در بازار خوزستان ثبات خوبی پیدا کرده است و شاهد شرایط مطلوبی در عمده کالاها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به وضعیت کمبود مرغ و افزایش قیمت آن در بازار استان افزود: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ حدود 39 تا 40 هزار تومان بود اما امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده قیمت مرغ شکسته شود.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز در خصوص آخرین وضعیت بازار سیمان در خوزستان گفت: سیمان به وفور در بازار استان یافت می شود اما قیمت هر پاکت سیمان حدود 60 هزار تومان است و در این زمینه می توان پیگیری هایی انجام داد تا نرخ این کالا که کار کارشناسی در خصوص آن انجام شده، به وضعیت گذشته بازگردد.

کوره چینی عنوان کرد: از حدود یک ماه گذشته تاکنون قیمت هر کیسه 10 کیلویی برنج ایرانی از 210 هزار تومان به 290 هزار تومان رسیده است اما قطعا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هشدار گرانی برنج خارجی در فصل ممنوعیت واردات تا مرغ 40 هزار تومانی

از هشدار گرانی برنج خارجی در فصل ممنوعیت واردات تا مرغ 40 هزار تومانی