مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:452021-07-26سياسي

30 مهر، آخرین مهلت شرکت در جایزه ادبی یوسف


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: علاقمندان به شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف می توانند تا تاریخ 30 مهر سال جاری آثار خود را در محورهای مطرح شده به دبیرخانه دائمی کنگره شعر دفاع مقدس ارسال کنند.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: علاقمندان به شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف می توانند تا تاریخ 30 مهر سال جاری آثار خود را در محورهای مطرح شده به دبیرخانه دائمی کنگره شعر دفاع مقدس ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت با موضوع برگزاری دهمین دوره جایزه ادبی یوسف اظهار کرد: در راستای برنامه های تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور انتقال و انعکاس فرهنگ دفاع مقدس در قالب هنر ، دهمین دوره جایزه ادبی یوسف برگزار می شود.

وی افزود: تولید آثار ادبی فاخر در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در حوزه اندیشه های داستانی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف این برنامه است، همچنین پرورش نویسندگان جوان و علاقمند در حوزه ادبیات داستانی دفاع مقدس و مقاومت از دیگر اهداف دهمین دوره از برنامه جایزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مهر، آخرین مهلت شرکت در جایزه ادبی یوسف

30 مهر، آخرین مهلت شرکت در جایزه ادبی یوسف