مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:302021-07-26سياسي

اعلام گروه های سنی جدید واکسیناسیون در کشور


در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوب، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروه های اعلام شده قبلی جمعیت 48 تا 45 ساله ثبت نام و طبق نوبت دهی واکسینه شوند.

- وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی لیست جدید گروه های سنی واکسیناسون کرونا را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در متن نامه سعید نمکی خطاب به علیرضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت آمده است: پیرو برنامه ریزی های انجام شده در مورد گروه های هدف واکسیناسیون از آنجا که قسمت عمده جمعیت هدف اعلام شده واکسینه شده اند و ثبت نام شدگان جدید نیز در دو روز آتی تحت پوشش قرار می گیرند با توجه به موجودی کافی واکسن شایسته است طبق روال زیر اقدام شود: 1- در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوب، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروه های اعلام شده قبلی جمعیت 48 تا 45 ساله ثبت نام و طبق نوبت دهی واکسینه شوند.

2- در بقیه استان ها بجز تهران جمعیت 58-55 ساله ثبت نام و طبق نوبت دهی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند و کماکان واکسیناسیون باقیمانده گروه های سنی بالاتر تداوم یابد.

3- در کلان شهر تهران جمعیت 60 تا 58 ساله ثبت نام و طبق نوبت دهی واکسینه شوند و در بقیه شهرستان های استان تهران جمعیت 60 تا 55 ساله ثبت نام و با نوبت دهی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام گروه های سنی جدید واکسیناسیون در کشور

اعلام گروه های سنی جدید واکسیناسیون در کشور