مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 17:102021-07-26سياسي

چرا برخورد با ترک فعل مسئولان کم کار در حد شعار مانده است؟!


بررسی عملکرد دستگاه قضایی در جمهوری اسلامی ایران طی ادوار مختلف نشان می دهد که برخورد با مسئولان فاسد یا متخلف حتی در رده های بالای حاکمیتی به اشکال مختلف مسبوق به سابقه است و موضوعی به عنوان خط قرمز در این زمینه وجود ندارد.

- چرا برخورد با ترک فعل مسئولان کم کار در حد شعار مانده است؟! بررسی عملکرد دستگاه قضایی در جمهوری اسلامی ایران طی ادوار مختلف نشان می دهد که برخورد با مسئولان فاسد یا متخلف حتی در رده های بالای حاکمیتی به اشکال مختلف مسبوق به سابقه است و موضوعی به عنوان خط قرمز در این زمینه وجود ندارد.

اگر دستگاه های نظارتی برای احقاق حقوق مردم وارد عمل شوند، اساسا ضرورت شکل گیری جریان های اعتراضی موضوعیت خود را از دست خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنور نیوز؛ یکی از مهمترین شاخص های کارآمدی و حکمرانی عادلانه در نظام های سیاسی که می تواند منجر به جلب اعتماد عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی شود، حساسیت دستگاه های نظارتی و در راس آن قوه قضاییه نسبت به فساد، رفتار خلاف قانون یا ترک فعل و عدم انجام وظایف محوله از سوی مسئولان سطوح مختلف و جلوگیری از تضییع حقوق عامه است.

بررسی عملکرد دستگاه قضایی در جمهوری اسلامی ایران طی ادوار مختلف نشان می دهد که برخورد با مسئولان فاسد یا متخلف حتی در رده های بالای حاکمیتی به اشکال مختلف مسبوق به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخورد با ترک فعل مسئولان کم کار در حد شعار مانده است؟!

چرا برخورد با ترک فعل مسئولان کم کار در حد شعار مانده است؟!