مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 16:402021-07-26اقتصادي

زالی: فشار سنگینی بر کادر درمانی حاکم است


رییس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران اعلام کرد: هم اکنون در بیمارستان ها با بالاترین حجم موجود در حال ارایه خدمت هستیم و فشار سنگینی را تیم درمان استان تهران تحمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جلسه هفتگی ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: افزایش میزان تخت های بستری یکی از مباحث مطرح شده است و باید از هر روشی برای این کار استفاده کرد.

وی تاکید کرد: کمیته ترخیص می تواند در این زمینه کمک کننده و اثربخش باشد و می توان از رسوب موارد بستری جلوگیری کنند، برای رسیدن به ظرفیت مورد نظر باید تیم های پایش از بیمارستان ها بازدید کنند همچنین پیشنهاد دیگر بهسازی تخت های اورژانس از ظرفیت این بخش ها نیز استفاده کند همچنین با راه اندازی مراکز درمان بستری موقت از فشار بیمارستان ها بکاهیم.

زالی درباره خدمات پیش بستری و پس از بستری افزود: الگویی برای این مورد در نظر گرفته شده و به ظرفیت سازی جدید نیز کمک می کند بازشماری در تخت های غیردانشگاهی صورت بگیرد و از ظرفیت های بیمارستان های دیگر دستگاه ها استفاده کرد و شاید تا دو هفته دیگر این فشار شاید سنگین تر شود و باید کمک کنیم تا فشار وارد نشود.

وی درباره مشکلات مالی مراکز درمانی نیز گفت: هیچ کمک متمرکزی در قالب کمک های ستادی شاهد نبودیم و بیمه ها باید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: فشار سنگینی بر کادر درمانی حاکم است

زالی: فشار سنگینی بر کادر درمانی حاکم است