مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 16:102021-07-26سياسي

اتصال غار علیصدر به کتله خور، کبودراهنگ را از رکود اقتصادی خارج می کند


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی درباره ظرفیت های بخش شیرین سو اشاره به مر کز انیسیتو پاستور، غار کتله خور و تالاب شیرین سو کرد و گفت: - ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی درباره ظرفیت های بخش شیرین سو اشاره به مر کز انیسیتو پاستور، غار کتله خور و تالاب شیرین سو کرد و گفت: می توان با به کار گیری ظرفیت غار کتله خور و اتصال آن به غار علیصدر شهرستان کبودراهنگ را از رکود اقتصادی خارج کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فتح اله توسلی امروز در شورای اداری بخشداری شیرین سو افزود: با بهره گرفتن از هر کدام از این ظرفیت ها می توان فرصتی برای جذب گردشگر ایجاد کرد چرا که امروزه صنعت گردشگری در دنیا پردرآمدترین حوزه را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: پذیرفتنی نیست که مردم بخش شیرین سو مسافت نزدیک به یک ساعت شهر کبودراهنگ را برای انجام کار اداری و بانکی طی کنند و مدیران اجرایی باید به موضوع استقرار ادارات در بخش شیرین سو بیش از این بها دهند.

توسلی تأکید کرد: همه توان خود برای را ارتقاء مناطق محروم به کار خواهم گرفت تا در حد مسؤلیت خود خدمتی در خور شأن مردم شهرستان ارائه دهم.

بخشدار شیرین سو نیز گفت: نبود اداراتی مانند کمیته امداد ، بنیاد مسکن، بهزیستی و آموزش و پرورش مشکلاتی را برای مردم بخش شیرین سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال غار علیصدر به کتله خور، کبودراهنگ را از رکود اقتصادی خارج می کند

اتصال غار علیصدر به کتله خور، کبودراهنگ را از رکود اقتصادی خارج می کند