مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 16:052021-07-26اجتماعي

تعیین مدت دو ماهه برای رفع بوی فاضلاب پیرامون فرودگاه شیراز


اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با پیگیری در سال گذشته، قدم های مثبتی به منظور الزام مدیریت صحیح فاضلاب در مجموعه فرودگاه شهید دستغیب، برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ظهرابی پس از بازدید از نقاطی که فاضلاب خام بهداشتی وارد محوطه فرودگاه می شود و بررسی اقدامات انجام شده، در جلسه ای که با حضور مسئولین امر برای بررسی بیشتر همین موضوع برگزار شد، با تاکید بر اینکه دفع نامناسب فاضلاب علاوه بر مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی باعث پراکنش بوی نامطبوع در فرودگاه شده بود که این زیبنده شهر شیراز نیست، بر ضرورت تعیین تکلیف نهایی پروژه های باقیمانده تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مراکز نظامی مجاور این فرودگاه و سایر کاربری ها و شرکت های مستقر در مجموعه فرودگاه حداکثر ظرف مدت دو ماه باید نسبت به تکمیل و مرمت شبکه های داخلی جمع اوری فاضلاب بهداشتی خود و مدیریت اصولی آن اقدام نمایند.

ظهرابی بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با تشکیل جلسات متعدد و پیگیری های مستمر به عمل آمده در سال گذشته قدم های مثبتی به منظور الزام مدیریت صحیح فاضلاب در مجموعه فرودگاه شهید دستغیب، برداشته است.

 شایان ذکر است چندین شرکت هواپیمایی مستقر در مجموعه فرودگاه و مراکز نظامی اطراف آن در سالیان گذشته به دلیل عدم دفع و مدیریت اصولی فاضلاب، موجب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مدت دو ماهه برای رفع بوی فاضلاب پیرامون فرودگاه شیراز

تعیین مدت دو ماهه برای رفع بوی فاضلاب پیرامون فرودگاه شیراز