مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:452021-07-26سياسي

ارایه گزارش راه اندازی سامانه جامع بودجه ریزی در کمیسیون برنامه


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از استماع گزارشی از روند راه اندازی سامانه جامع بودجه ریزی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- ارایه گزارش راه اندازی "سامانه جامع بودجه ریزی" در کمیسیون برنامه سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از استماع گزارشی از روند راه اندازی سامانه جامع بودجه ریزی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمدمهدی مفتح در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در ابتدای این نشست رضاخواه رییس کمیته فناوری اطلاعات، دولت الکترونیک و دیجیتال مجلس گزارشی از روند راه اندازی سامانه جامع بودجه ریزی اعمال مصوبات، پایش و نظارت بر قوانین بودجه سنواتی ارائه کرد.

وی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه در ابتدای تشکیل مجلس یازدهم به منظور نظم دهی نظام بودجه ریزی کشور کارگروهی را تشکیل داد تا سامانه ای تدوین و راه اندازی شود تا به موجب آن بتوان با آنالیز داده های بودجه ای طی سال تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.

گزارش اقدامات مقدماتی تشکیل این سامانه در جلسه ارائه و اعضای کمیسیون هم نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص مطرح کردند.

مفتح اضافه کرد: بعد از بررسی ها مقرر شد، رییس کارگروه گزارشات روند تکمیلی این سامانه را به طور مرتب در جلسات کمیسیون ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه گزارش راه اندازی سامانه جامع بودجه ریزی در کمیسیون برنامه

ارایه گزارش راه اندازی سامانه جامع بودجه ریزی در کمیسیون برنامه