مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:352021-07-26ورزشي

اعتراض ایران به ژاپن برای معطلی کاروان در فرودگاه


در آینده نزدیک تلاش داریم روابط ورزشی و دیپلماسی ورزشی را تقویت کنیم البته در این دیدار قرار بود رییس کمیته ملی المپیک ژاپن حضور یابد که به دلیل درگیری های پیرامون المپیک نتوانست بیاید و عذرخواهی کرد قرار است دیدار در چند روز آینده برگزار شود.

- رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد دو مرتبه به وزیر ورزش ژاپن در مورد معطلی کاروان ایران در فرودگاه اعتراض کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضاصالحی امیری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایران زیبا در محل سفارت ایران درباره محور مذاکرات با وزیر علوم و فرهنگ و ورزش ژاپن گفت: این دیدار با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار و توافق شد تا همکاری تداوم یابد.

این همکاری ها در تبادل تیم ها، برپایی اردوهای مشترک و انچه که به افزایش این روابط کمک می کند صورت می گیرد که با استقبال هیوگیدا روبرو شد.

رییس کمیته ملی المپیک هم چنین گفت: در آینده نزدیک تلاش داریم روابط ورزشی و دیپلماسی ورزشی را تقویت کنیم البته در این دیدار قرار بود رییس کمیته ملی المپیک ژاپن حضور یابد که به دلیل درگیری های پیرامون المپیک نتوانست بیاید و عذرخواهی کرد قرار است دیدار در چند روز آینده برگزار شود.

در این دیدار و در خلال مذاکره، 2 بار اعتراض خود را در پذیرش کاروان در فرودگاه توکیو به وزیر ورزش ژاپن اعلام کردم که رسما عذرخواهی کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ایران به ژاپن برای معطلی کاروان در فرودگاه

اعتراض ایران به ژاپن برای معطلی کاروان در فرودگاه