مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-26سياسي

12 فعال قرآنی نشان خادمی قرآن دریافت کردند+اسامی و سوابق


بیست وششمین همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم دقایقی پیش در حسینیه جماران آغاز و در این برنامه از 12 فعال قرآنی با اهدای نشان خادم القرآن تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس بیست وششمین همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم دقایقی پیش در حسینیه جماران آغاز و در این برنامه از 12 فعال قرآنی با اهدای نشان خادم القرآن تجلیل شد.

این مراسم بدون حضور رییس جمهور و با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد در این برنامه از آیت الله سیدمهدی امام جمارانی، از نزدیکان امام خمینی (ره) و نماینده اسبق ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان بنیانگذار فعالیت های قرآنی در سازمان اوقاف و امور خیریه تجلیل به عمل آمد.

اسامی 12 فعال قرآنی دریافت کننده نشان خادم القرآن به شرح زیر است.

محمدتقی حق بین در رشته نشر و تولید محصولات قرآنی   عبدالهادی فقهی زاده در رشته تحقیق و پژوهش و مدیریت امور قرآنی   حسین اخوان اقدم در رشته آموزش قرآن کریم   کریم پارچه باف دولتی در رشته مدیریت امور قرآنی   مهدی حسنی در رشته حفظ قرآن   حجت الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی در رشته ترجمه و تفسیر قرآن   ابوالفضل خزاعی در رشته کتابت قرآن   هاشم روغنی در رشته قرائت قرآن   رسول فلاح زرگران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فعال قرآنی نشان خادمی قرآن دریافت کردند+اسامی و سوابق

12 فعال قرآنی نشان خادمی قرآن دریافت کردند+اسامی و سوابق