مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 14:152021-07-26سياسي

لزوم موضع گیری مسئولان میامی در قبال سند توسعه/ رسانه های مطالبه کنند


امام جمعه میامی با بیان اینکه سال ها است ظرفیت های این شهرستان مانند گردشگری، معدن و کشاورزی را فریاد می زنیم، گفت: مسئولان باید درباره تعیین تکلیف سند توسعه میامی توضیح دهند.

- مقام معظم رهبری ملاک سن و سال نیست و مقصود تفکر انقلابی است.

ظرفیت دولت جوان انقلابی امام جمعه میامی مهم ترین اتفاق را معرفی جوانان انقلابی به دولت منتخب برای به کارگیری در کابینه دولت توسط ائمه جمعه سراسر کشور خواند و تصریح کرد: وقتی دشمن در حال از بین بردن نهاد خانواده است باید نماز جمعه محل تکریم بنیان خانواده باشد و در همین راستا نماز جمعه به دنبال جوان گرایی و جذب جامعه جوان، نزدیک کردن والدین به فرزندان و فعال کردن ابتکار، نوآوری و دلدادگی جوانان به انقلاب اسلامی است.

ما معتقد هستیم که اگر برای به ثمره رساندن این برنامه ها رسانه ای در کنار نماز جمعه نباشد بی فایده است چرا که رسانه مکمل تأثیر گذاری شبکه امامت جمعه در جامعه است.

صفایی پور با اشاره به اینکه تمام هم و غم رسانه امروز باید کم کردن آسیب ها در جامعه باشد، اظهار داشت: مهم ترین اولویت شبکه ائمه جمعه ارتباط بین مردم و مسئولان و اینکه مطالبات به حق مردم را به درستی تبیین کند و رسانه ها به گوش مسئولان برسانند تا وادار به پاسخ گوشش شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم موضع گیری مسئولان میامی در قبال سند توسعه/ رسانه های مطالبه کنند

لزوم موضع گیری مسئولان میامی در قبال سند توسعه/ رسانه های مطالبه کنند