مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-26اقتصادي

تکمیل اجرای طرح مزایده 6 هزار محدوده معدنی در آینده نزدیک


وزیر صمت با تاکید بر اجرای همه مراحل مزایده سراسری محدوده های معدنی به صورت شفاف و قانونی، از تکمیل اجرای این طرح بزرگ در آینده نزدیک با افزایش تعاملات بین دستگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهربه نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی در نشست بررسی چگونگی تداوم مزایده سراسری محدوده های معدنی، اجرای این طرح را در راستای اجرای تکالیف قانونی وزارتخانه و همچنین تأکیدات مقام های عالی نظام عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای همه مراحل مزایده سراسری محدوده های معدنی به صورت شفاف و قانونی انجام می شود و اجرای این طرح بزرگ در آینده نزدیک با افزایش تعاملات بین دستگاهی تکمیل خواهد شد.

وزیر صمت افزود: اجرای این طرح بزرگ به صورت کاملاً شفاف و قانونی در جریان است و با استقبال بسیار خوب افراد دارای صلاحیت فنی و مالی همراه شده است.

وی با اشاره به برخی ابهام های ایجاد شده درباره اجرای این طرح بزرگ، گفت: از روز نخست اجرای مزایده سراسری 6 هزار محدوده معدنی، حجم عظیمی از سنگ اندازی ها، کم لطفی ها و مانع تراشی ها در مسیر اجرای آن را پیش بینی می کردیم و با علم به گستردگی هجمه سازی ها علیه این طرح عدالت گستر نسبت به اجرای آن اقدام شد.

رزم حسینی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت همواره از حضور و همراهی همه نهادهای نظارتی در مسیر اجرای طرح ها و فرایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل اجرای طرح مزایده 6 هزار محدوده معدنی در آینده نزدیک

تکمیل اجرای طرح مزایده 6 هزار محدوده معدنی در آینده نزدیک