مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:452021-07-26سياسي

انتشار نماهنگ «همدرد خوزستان» در پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب


پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای درپی مشکلات کم آبی استان خوزستان، نماهنگ جدیدی را با این موضوع منتشر کرد.

- در این نماهنگ تصاویری از کم آبی مردم استان خوزستان به همراه بیانات اخیر حضرت آیت الله خامنه ای درباره لزوم رسیدگی به مشکل کم آبی این استان و نیز سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی درباره مردم خوزستان منتشر شده است.

رهبر معظّم انقلاب روز نخست مردادماه در اظهاراتی درباره مشکلات اخیر استان خوزستان فرمودند: در این هفت هشت روز اخیر یکی از نگرانی های ما مسئله ی خوزستان و مسئله ی آب مردم و مشکلات مردم بود.

واقعاً دردآور است برای انسان که انسان مشاهده بکند در استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند، با این همه امکانات و استعدادهای طبیعی ای که در این استان وجود دارد، با این همه کارخانه جاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آنها را ناراضی کند و مسئله ی آبشان، مسئله ی فاضلابشان آنها را ناراحت کند.

اگر چنانچه توصیه هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب اهواز [شده بود] -که این همه تأکید شد برای فاضلاب اهواز و مسائل آب- مورد توجّه قرار میگرفت، حالا مسلّماً این اشکالات را نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار نماهنگ «همدرد خوزستان» در پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب

انتشار نماهنگ «همدرد خوزستان» در پایگاه اطلاع رسانی رهبر انقلاب