مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-26پزشكي

تخصیص واکسن به استان تهران بر اساس شاخص های جمعیتی باشد


استاندار تهران با اشاره به اینکه رابطه معناداری میان تزریق واکسن و کاهش مرگ و میر وجود دارد گفت: تخصیص واکسن به استان تهران بر اساس شاخص های جمعیتی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان واگذار شود گفت: از این طریق می خواهیم مراجعات بدون هماهنگی را در مراکز واکسیناسیون شاهد نباشیم.

استاندار تهران افزود: از آنجا که رابطه معناداری میان تزریق واکسن و کاهش مرگ و میر وجود دارد، درخواست ما این است که تخصیص واکسن به استان تهران بر اساس توجه به شاخص های جمعیتی انجام شود و در حال حاضر افزایش بیماران سرپایی، بستری و فوتی نسبت به هفته قبل را در استان داریم و 9300 نفر بستری هستند.

وی در مورد مصوبات جلسه بیان داشت: اولین مصوبه این بود که نسبت به افزایش تخت های کووید به 11 هزار تخت اقدام شود و در این راستا از ظرفیت بیمارستان های تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و غیره استفاده شود و اقدام مهم بعدی افزایش کلینیک های سرپایی در همه بیمارستان های استان است که بایستی به میزان 2 برابر اضافه شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه یکی از مشکلات دانشگاه ها موضوع نقدینگی و تأمین منابع مالی است اظهار داشت: در این زمینه سازمان های بیمه گر مکلف به پرداخت مطالبات دانشگاه ها هستند و دانشگاه ها در تأمین داروهای رمدسیویر نیازمند نقدینگی می باشند که درخواست ما از دولت و وزارت بهداشت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص واکسن به استان تهران بر اساس شاخص های جمعیتی باشد

تخصیص واکسن به استان تهران بر اساس شاخص های جمعیتی باشد