مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:102021-07-26اقتصادي

لایحه کاهش عوارض به دنبال حل مشکل مردم است


نایب رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم لایحه کاهش عوارض و خدمات را در راستای حل مشکل مردم عنوان و تصریح کرد: این لایحه به دنبال حل مشکل نقدینگی شهرداری نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسن بختیاری که امروز در دویستمین نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا سخن می گفت اظهار کرد: افزایش قیمت ها و به دنبال آن افزایش عوارض در ماه های اخیر مشکلات مختلفی را برای مردم به دنبال داشته است.

وی با بیان این که افزایش مراجعات مردمی به نمایندگان شورای اسلامی شهر در این موضوع، بیانگر وجود مشکل در این زمینه است خاطرنشان کرد: لایحه اخذ مجوز کاهش عوارض و خدمات تا پایان سال 1400 و بر اساس الگویی مشخص به دنبال حل مشکل عمومی مردم در این موضوع و کاهش فشار اقتصادی بر آنان بوده است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ادامه داد: برخی تصور می کنند این لایحه به دنبال حل مشکل نقدینگی شهرداری قم است، در حالی که این تصور درست نیست.

در عین حال عضو دیگر شورای اسلامی شهر مقدس قم در این باره تصریح کرد: این لایحه بر اساس آیین نامه مالی شهرداری ها تدوین شده است.

زین العابدین قراچورلو همچنین اذعان کرد: البته جزییات این لایحه و مشوّق های آن باید به گونه ای باشد که پرداخت های نقدی عوارض به شهرداری، عملا جایگزین پرداخت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه کاهش عوارض به دنبال حل مشکل مردم است

لایحه کاهش عوارض به دنبال حل مشکل مردم است