مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-26سياسي

هیأت های جوانان عاشورایی: آماده کمک به رفع مشکلات خوزستان هستیم


هیأت های جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام درآستانه عید غدیرخم و با توجه به وقایع روز کشور بیانیه ای صادر و اعلام کرد: با تلاش خویش در تکثیر حرکت های جهادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیأت های جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام درآستانه عید غدیرخم و با توجه به وقایع روز کشور بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: أَشْهَدُ أَنَّکَ یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ جَاهَدْتَ فِی اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ (زیارت غدیریه) غدیر، عیدالله اکبر، روزی عظیم الشأن و یوم الله اکمال دین و عهد معهود است، روز آشکار شدن چهره کریه نفاق، روز یأس شیطان و طرد ابلیس و شیطان مسلکان زمان، روزی که توقع فرج در آن است و رفعت درجات، روز آشکار شدن پنهان ها، روز ارشاد قلوب، روز خروج از جهالت و حرکت به سمت پیشرفت و کمال، روزی است که تحقّق حاکمیت ارزش های الهی در جامعه را رقم می زند و نمادی آشکار برای گزینش انسان صالح برای مدیریت و رهبری جامعه است و.

آری! ویژگی ها و برجستگی های غدیر، این نبأ عظیم، به شماره نمی آید و اگر دستور به تعظیم و تکریم این یوم‏ الله شده ایم، برای آن است که علاوه بر اداء حق الله، هویت و اصالت خویش را به عنوان یک موحد و مؤمن واقعی اظهار داشته، از غیر سالکان این طریقت ناب تبرّی جوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های جوانان عاشورایی: آماده کمک به رفع مشکلات خوزستان هستیم

هیأت های جوانان عاشورایی: آماده کمک به رفع مشکلات خوزستان هستیم