مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-26دانش

نخستین دوره جشنواره سراسری بداهه برگزار می شود


مرحله اول نخستین دوره جشنواره سراسری بداهه با محوریت «بداهه پردازی در اجرای نمایش» از 12 تا 16 مردادماه جاری با رقابت شرکت کنندگان استان تهران برگزار می شود.

- مرحله اول نخستین دوره جشنواره سراسری بداهه با محوریت بداهه پردازی در اجرای نمایش از 12 تا 16 مردادماه جاری با رقابت شرکت کنندگان استان تهران برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عاطفه کبیری، دبیر جشنواره سراسری بداهه با اعلام این که این جشنواره سراسری با برگزاری رقابت بازیگری بداهه در دیگر استان ها طی سال جاری ادامه می یابد، خاطر نشان کرد: این جشنواره که با حمایت معاونت فرهنگی دانشجویی واحد تهران مرکزِ دانشگاه آزاد اسلامی توسط مجموعه بداهه گران برگزار می شود، اولین جشنواره منحصرا بداهه در تمام کشور است که به امر بداهه پردازی به شکل کاملا تخصصیِ آن می پردازد.

وی تصریح کرد: ما در هر دوره برگزاری جشنواره سراسری بداهه متعهد هستیم که جشنواره را در 10 استان کشور برگزار کنیم و در حقیقت با یک نگاه استعدادیابی بتوانیم تمام سطح کشور را در این رویداد هنری پوشش بدهیم.

بنابراین استان تهران در واقع اولین استان برای سالِ جاری به شمار می آید و برای گام اول هم تمرکز بر اجرای صحنه ای نمایش بازیگری بداهه است اما در ادامه به سایر استانهای کشور سفر می کنیم و بداهه پردازی در شعر و ادبیات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره جشنواره سراسری بداهه برگزار می شود

نخستین دوره جشنواره سراسری بداهه برگزار می شود