مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-26ورزشي

امتیاز تیم فوتسال بانوان رودان به فروش می رسد


درحالیکه چندی قبل در فضای رسانه ای از مجمع نمایندگان ،استاندار مدیرکل ورزش جوانان خواسته شده بود به داد نماینده فوتسال هرمزگان در لیگ برتر بانوان برسند و با حمایت از این تیم که پدیده لیگ فصل قبل لقب گرفت ، - ایسنا/هرمزگان درحالیکه چندی قبل در فضای رسانه ای از مجمع نمایندگان ،استاندار مدیرکل ورزش جوانان خواسته شده بود به داد نماینده فوتسال هرمزگان در لیگ برتر بانوان برسند و با حمایت از این تیم که پدیده لیگ فصل قبل لقب گرفت ،نام هرمزگان را بلند آوازه کنند، به هر دلیلی هر گونه پشتیبانی و تسهیل روند شرکت در لیگ برتر تاکنون از این تیم دریغ شد.

درحالی که 14مرداد ماه آخرین فرصت اعلام آمادگی تیم ها جهت شرکت در رقابت های فصل جدید و 18 مرداد قرعه کشی انجام می شود، با کم لطفی مسئولین و متولیان مدیران این باشگاه امتیاز تیم فوتسال را در معرض فروش قرار دادند.

در نامه ای که به دست خبرگزاری ایسنا رسیده رییس هیات فوتبال رودان خطاب به رییس هیات فوتبال استان هرمزگان خواستار فروش و واگذاری نماینده استان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شده است.

این اتفاق عجیب در حالی است که مسئولان عالی و متولیان ورزش و فوتبال استان هرمزگان در قبال این اتفاقات سکوت را پیشه کرده و تاکنون اقدامی عملی انجام نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز تیم فوتسال بانوان رودان به فروش می رسد

امتیاز تیم فوتسال بانوان رودان به فروش می رسد