مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-26اقتصادي

دام های مازاد نیاز عشایر فارس خریداری می شود


مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام فارس گفت: دام های سبک (میش و بز) مازاد نیاز بهره برداران عشایر در این استان، توسط این شرکت و به قیمت هر کیلوگرم 31 هزار تومان خریداری می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام فارس گفت: دام های سبک (میش و بز) مازاد نیاز بهره برداران عشایر در این استان، توسط این شرکت و به قیمت هر کیلوگرم 31 هزار تومان خریداری می شود.

رهام رحمانی هدف از این اقدام را حمایت از بهره برداران عشایر فارس و کاهش زیان آنان دانست و گفت: قیمت خرید بر اساس مصوبات کمیته نرخ گذاری خرید دام عشایر طرح خشکسالی فارس مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، رحمانی با اشاره به اینکه کشتارگاه های شیراز و مرودشت طرف قرارداد شرکت پشتیبانی اموردام فارس هستند، عنوان کرد: بهره برداران عشایری می توانند با هماهنگی تعاونی ها و اتحادیه عشایری استان، دام مازاد خود را به کشتارگاه های طرف قرارداد این شرکت ارسال کنند تا فرآیند خرید (توزین و تحویل) انجام شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: فارس از نوزدهم خرداد ماه به عنوان اولین استان در کشور اقدام به خرید حمایتی دام زنده از عشایر خسارت دیده از خشکسالی کرده و در صورت تمایل بهره برداران عشایری به تحویل دام به صورت ترکیبی، خرید ترکیبی نیز همچنان به روند سابق ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام های مازاد نیاز عشایر فارس خریداری می شود

دام های مازاد نیاز عشایر فارس خریداری می شود