مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-26پزشكي

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص واکسن کرونا برای افراد بالای 50 سال در کرمان


رییس کمیته اطلا ع رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان کرمان اعلام کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از پیگیری ها و مکاتبات استاندار کرمان با واکسیناسیون افراد بالای پنجاه سال علیه بیماری کرونا ویروس در استان کرمان موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عباس تقی زاده رییس کمیته  اطلا ع رسانی با اعلام این خبر افزود: استاندار کرمان شامگاه یکشنبه سوم مرداد طی تماس تلفنی از دکتر نمکی وزیر بهداشت برای صدور این دستور تشکر کرد.

استاندار کرمان از مردم خواست از این فرصت طبق برنامه زمان بندی دانشگاه های علوم پزشکی استان برای تزریق واکسن استفاده کنند.

بر پایه این گزارش در نامه دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به دکتر رییسی معاون بهداشت این وزارتخانه آمده است: نظر به اینکه شرایط استان کرمان نیز متاثر از استان های همجوار است، لذا پیگیری فرمایید هرچه زودتر واکسیناسیون در آن استان نیز از سن پنجاه سال به بالا انجام پذیرد.

ابن نامه شامگاه سوم مرداد ماه 1400 با امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است.

شایان ذکر است: علی زینی وند استاندار کرمان در روزهای اخیر 2 نوبت در خصوص تخصیص واکسن کرونا به افراد بالای 50 سال با وزیر بهداشت مکاتبه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص واکسن کرونا برای افراد بالای 50 سال در کرمان

موافقت وزیر بهداشت با تخصیص واکسن کرونا برای افراد بالای 50 سال در کرمان