مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-25ورزشي

3 باشگاه بدنسازی متخلف هرمزگان تذکر کتبی دریافت کردند


هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از باشگاه های بدنسازی که محدودیت های کرونایی را رعایت کردند، تجلیل کرد و 3 باشگاه متخلف مشمول دریافت تذکر کتبی شدند.

- ایسنا/هرمزگان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان از باشگاه های بدنسازی که محدودیت های کرونایی را رعایت کردند، تجلیل کرد و 3 باشگاه متخلف مشمول دریافت تذکر کتبی شدند.

  طی جلسه ای با حضور حسین اخلاقی عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، از 3 باشگاه برتر در رعایت شیوه نامه های بهداشتی محدودیت های کرونایی و تعطیلی باشگاه در هفته گذشته تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این جلسه نیز 3 باشگاه که در روزهای اعمال محدودیت و تعطیلی باشگاه های ورزشی به فعالیت خود ادامه دادند نیز در جلسه کمیته انصباطی هیات تذکر کتبی دریافت کردند.

اخلاقی در این خصوص به ایسنا، گفت: با عنایت به شرایط قرمز کرونایی استان، و با توجه به تصویب ستاد استانی مدیریت کرونا و اعمال محدودیت برای گروه های شغلی مختلف تعطیلی چهار روزه باشگا ها (در روزهای 29 تیر تا یکم مرداد) در دستور کار قرار گرفت و این امر طی نامه و با همکاری اداره ورزش و جوانان به باشگاه داران استان اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 باشگاه بدنسازی متخلف هرمزگان تذکر کتبی دریافت کردند

3 باشگاه بدنسازی متخلف هرمزگان تذکر کتبی دریافت کردند