مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 21:252021-07-25ورزشي

گزارش بازی کیانی و علیزاده چکونه بود؟


اتفاقات المپیکی برای کاروان ایران در روز گذشته، از همان اوایل صبح رقم خورد؛ جایی که از ساعت 5:30 بامداد، ناهید کیانی، مبارز وزن منهای 57 تکواندو بازی داشت؛ - اتفاقات المپیکی برای کاروان ایران در روز گذشته، از همان اوایل صبح رقم خورد؛ جایی که از ساعت 5:30 بامداد، ناهید کیانی، مبارز وزن منهای 57 تکواندو بازی داشت؛ اما بازی ناهید از آن دست دیدارهایی بود که نمی شد به سادگی از آن عبور کرد؛ چون رقیب، رقیبی معمولی نبود! ناهید کیانی باید در همان اولین مبارزه المپیکی اش به مصاف کیمیا علیزاده، ملی پوش سابق ایران می رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: کیمیا، همان ورزشکاری بود که در بازی های المپیک ریو 2016 برای کاروان ایران تاریخ سازی کرد و موفق شد اولین مدال تاریخ زنان ایران در این بازی ها را به دست بیاورد؛ اما چندی بعد از المپیک کیمیا علیزاده به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت تا به آلمان سفر کند و پناهنده شود.

او در اولین کنفرانس خبری اش از این گفت که شرایط در ایران چندان برایش فراهم نبوده و به دلیل تمایل به داشتن زندگی بهتر تصمیم گرفته است به آلمان برود.

مهاجرت کیمیا از ایران اما در بازه ای از زمان رخ داد که او فرصت زیادی برای فراهم کردن کارهای شهروندی اش نداشت و عنوان شد که شانسی برای رسیدن به المپیک 2020 ندارد؛ ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش بازی کیانی و علیزاده چکونه بود؟

گزارش بازی کیانی و علیزاده چکونه بود؟