مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 19:452021-07-25بين الملل

ارتش آمریکا به حملات هوایی علیه مواضع طالبان ادامه می دهد


فرمانده مقر تروریست های سنتکام در منطقه تأکید «تا زمانی که حملات و پیشروی طالبان ادامه داشته باشد، حملات هوایی ارتش آمریکا نیز در خاک افغانستان ادامه خواهد یافت».

- به نقل از الجزیره، ژنرال کنث مک کنزی فرمانده مقر تروریست های آمریکایی سنتکام در سخنانی تأکید کرد تا زمانی که حملات طالبان ادامه داشته باشد، تهاجم هوایی ارتش آمریکا در خاک افغانستان نیز ادامه دار خواهد بود.

به گفته ژنرال مک کنزی، قندهار هنوز سقوط نکرده است و نیروهای نظامی افغانستان نیز همچنان از این شهر در برابر فشار طالبان دفاع می کنند.

وی در پایان گفت که طی روزهای آینده دولت افغانستان در معرض آزمایش سختی قرار خواهد گرفت؛ اما این به معنی پیروزی و سیطره حتمی طالبان بر افغانستان نیست .

گفتنی است که به تازگی خبرگزاری فرانسه به نقل از یک مقام مسئول در وزارت امور مهاجران افغانستان گزارش داده بود که درگیری ها در ولایت قندهار در جنوب افغانستان باعث آوارگی حدود 22 هزار خانواده در این منطقه شده است.

در همین ارتباط، دوست محمد دریاب ، مدیر بخش آوارگان ولایت قندهار اعلام کرد: همه آوارگان از مناطق ناامن در حومه غربی‏، شمالی و جنوبی قندهار به مناطق امن تر در مرکز شهر پناه آورده و در آنجا به صورت موقت سکنی گزیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا به حملات هوایی علیه مواضع طالبان ادامه می دهد

ارتش آمریکا به حملات هوایی علیه مواضع طالبان ادامه می دهد