مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 19:352021-07-25اقتصادي

پایین بودن کرایه و بروز مشکل در سوخت رسانی به جایگاه ها


دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران اعلام کرد: اگر مشکلات و برنامه ریزی از سوی وزارت نفت حل نشود، در جابه جایی و حمل و نقل بنزین به مشکل برخورد خواهیم کرد.

- دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران اعلام کرد: اگر مشکلات و برنامه ریزی از سوی وزارت نفت حل نشود، در جابه جایی و حمل و نقل بنزین به مشکل برخورد خواهیم کرد.

احمد کریمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در زمینه کامیون های حامل سوخت هم مشکلاتی متوجه کامیون داران شده است و در این زمینه تعدادی از کامیون داران از این حوزه بیرون آمده اند و در بخش های دیگر فعالیت می کنند.

وی افزود: وزارت نفت که متولی این حوزه است، به این مشکل یعنی بی برنامه بودن و تعیین کرایه های نامناسب توجهی نمی کند و همین مساله سبب بروز نارضایتی در میان کامیون داران در این حوزه شده است.

دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران ادامه داد: تعیین نرخ کرایه برای کامیون داران حامل سوخت در انحصار وزارت نفت است و از سوی دیگر برنامه ریزی را هم خودش انجام می دهد.

کریمی گفت: در شرایط کنونی در زمینه سوخت رسانی مشکلی از نظر ناوگان و نسبت تعداد کامیون های فعال در این بخش به سوخت مورد نیاز جایگاه های کشور نداریم و حتی تعداد کامیون ها بیشتر است اما از نظر ساختاری و برنامه ریزی با مشکلاتی مواجه هستیم که وزارت نفت به عنوان مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایین بودن کرایه و بروز مشکل در سوخت رسانی به جایگاه ها

پایین بودن کرایه و بروز مشکل در سوخت رسانی به جایگاه ها